söndag 1 juni 2014

Veckans tipskung...


Idag blev det klart att det är tre tipskungar med tre rätt där det var Vattholmas och Östervålas oavgjorda matcher som fällde oss, dvs undertecknad, Kjell Leander och Patric Gustafsson. Nu hade jag tur att alla tre förhandstippade matchen som låg utanför tipset, dvs Arboga vs Ornäs och istället för att ha en allians av kungar denna vecka så låter jag detta särskilja oss och därmed sätter jag veckans tipskungskrona på Patric Gustafsson huvud som var den enda som tippade Ornäs-vinst...
Ja, nästa vecka kör vi tipset tidigare i veckan och jag tänker mig att lägga ut det på onsdag morgon då första matchen spelas på torsdag eftermiddag så att vi får med hela omgången...

PS. BK30 vann borta mot Tyresö DFF med 4-1 och de målskyttar som har ljusblått förflutet var Jennifer Forsman som gör 1-0 i den 33:e minuten och Hazhan Hama som gör 3-1 i den 70:e minuten DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar