onsdag 11 juni 2014

Bildspecial: Frövi - Gideonsberg 1


Även denna vecka så blir det två bildspecialer och vi gör det för att fira att Gideonsberg flåsar VIK i nacken med lite sämre målskillnad. Jag brukar säga att jag är den siste av den gamla generationen så det här med damerna först sitter djupt inrotad i min ryggmärg, men förra gången vi hade två bildspecialer samma vecka så fick Kristina Åhle´n vara först ut men denna gång låter Janne Holm var det men imorgon så får ni njuta av Kristinas bilder. Jag tycker det är kul med bilder tagna med en bra kamera. Jag har ju fullt upp på¨matcherna så jag är glad att kunna ta lite bilder som livar upp matchbloggarna och ibland får jag till någon som jag är riktigt nöjd med, men det är skönt med systemkameror som sköts av personer som tycker det är roligt och inte har full upp med att göra noteringar och twittra
Tryck nu på läs mer för att se resten av bilderna och klickar du på dem så får du se dem i större storlek:









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar