tisdag 3 juni 2014

Norra Svealand 2 tipset..


Lite roligt att blogginlägget om förra helgens vinnare delades och gillades ganska flitigt vilket gjordes att 1364 personer såg Facebooklänken och det inlägget blev mer läst än matchbloggen. Jag tror inte vi alla kan räkna med samma publicitet men det är ju äran som gäller, men visst handlar det om att det är kul? Det som fällde oss tippare som låg i topp var Östervålas oavgjorda match mot Vattholma. Men nu är det dax för den nya omgången som vi kör igång tidigare i veckan för att få med alla matcher. Jag hade tre rätt av fyra förra omgången. Hur ska det gå denna? Hm...
Och som vanligt så kan du kommentera här om du har Google-konto, använda Twitter (moresportdam heter jag där), Gideonsbergsbloggens Facebooksida, SMS:a om du har mitt mobilnummer och har du min emailadress så går det också bra.

1, Gagnef - Vattholma X Vattholma verkar ha tagit sig rejält så jag tror på kryss borta på Ängsholn...

2, Östervåla - Irsta 1 Östervåla spelar bra anfallsfotboll med en spelide´medans Irsta inte har gjort ett mål

3, Enköping - Arboga 1 Lite svår match men jag får tro på hemmavinst..

4, VIK - Ornäs 2 Har ju inte sett Ornäs spela men jag sticker ut näsan och chansar på en borta vinst..

5, Frövi - Gideonsberg 2 Här tvekar jag inte men matchen måste spelas först....

Ja, det här kan gå hur som helst men allt från två till fem rätt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar