tisdag 22 september 2015

Västra Svealand två tipset med F17


Var och simmade igår efter jobbet och efter det så åkte jag till en kompis och vi såg toppmötet mellan Bayern Munchen och Wolfsburg där Wolfsburg tog ledningen med 1-0 på borta plan i den första halvleken genom att bomba in ett mål. I halvtid så byter de in Lewandowski som gör fem mål på nio minuter. Det var helt sjukt att se och vilka mål...
Nog om detta för nu är det sista omgången av västra Svealand två tipset där allt ställs på sin spets i alla fall på plan men jag vet inte om tipset är lika spännande som verkligheten för verkligheten slår alla rekord.
Vill du vara med så kan du SMS:a mig om du har mitt nummer, använda kommentatorsfältet på både Facebooksidan och bloggen eller via Twitter om du följer mig där.
Så här ser mitt tips ut:

1, Lillån - Kumla 1 Nerikederby...

2, Råtorp - Torsby 2

3, Eda - Töcksfors 2

4, Avesta/Skogsbo - Gagnef 1

5, Gideonsberg - Ornäs 1

6. IFK Västerås - Gideonsberg 1 Vi slänger väl in den uppskjutna matchen. IFK Västerås i delad serieledning med Tyresö och bara en förlust för de lagen. Ja, om de ljusblå byter ut F17-laget mot det ordinarie så kan det gå men annars så är nog IFK ostoppbara...

Här är tabellen till F17-serien:

http://svenskfotboll.se/cuper-och-serier/information/?scr=table&ftid=59432

Och du har på dig till lördag klockan 16.00 på att lämna in tipset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar