söndag 20 september 2015

Nöjd..


Jag känner mig så där nöjd. Nöjd över att ha fått äta surströmming, att få softa lite i trädgården innan kylan tyckte att jag skulle gå in. SMS:ade en förälder i halvtid och hörde hur det stod till och då ledde de ljusblå med 1-0 efter ett mål av Lovisa Byman i en match som slutade 2-1 till dem efter att Elvira Gustafsson blivit fälld och själv satt straffen och sen så reducerade Kumla med ett skott utifrån.
Nu är allt upplagt inför nästa helg i en rafflande final där de ljusblå ställs mot Ornäs och Töcksfors som också vann idag ställs mot Eda. Som jag redan berättat så kommer jag ha resultatutbyte med en Töcskforssupporter för att kunna föja hela dramat i realtid. Kan det bli bättre? Torsby är avsågade men nu blir det verkligen vinna eller försvinna för Ornäs och de ljusblå. Vilket drama!!! Vi har sagt flera gånger under säsongen att allt kan avgöras mot Ornäs i den sista omgången och nu blir det så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar