tisdag 8 september 2015

Västra Svealand två tipset med F17..


När det här publiceras är morgonen efter Sveriges match mot Österrike och jag kommer nog vara missnöjd med den svenska insatsen efter mitt besök på Friends Arena. Vi får se om det blir så. Tänker på Sveriges match mot Irland. När du läser det här så kommer vi att ha facit om det svenska landslaget kan ställa om snabbt att spela utan Zlatan.
Nog om detta för nu är det dax att tippa veckans omgång av division två västra Svealand och vill du vara med så kan du skriva i kommentatorsfältet på Facebooksidan, i kommentatorsfältet till bloggen, SMS:a om du har mitt nummer eller tweeta om du följer mig på Twitter..

1, Lillån - Töcksfors 2 Säker tvåa..

2, Råtorp - Gagnef  X

3, Gideonsberg - Avesta/Skogsbo 1

4, IFK Kumla - Torsby 2

5, Eda - Ornäs 2

6, F17 Gideonsberg - Ornäs 2 Hade tänkt att tippa etta efter magkänslan men så såg jag att Ornäs slog IFK Gävle med 11-0 i förra omgången. Så mycket för den magkänslan, eller? Men å andra sidan så kanske de toppade med A-lagsspelare på hemmaplan,,,

Skickar med tabellen till F17:

http://svenskfotboll.se/cuper-och-serier/information/?scr=table&ftid=59432

PS. Nu sitter jag med facit i hand och sett en svensk 4-1 förlust med Zlatan som i alla fall var bättre än 0-0-matchen mot Irland. Ja, vi får i alla fall se om Sverige tar sig till EM. DS

Bilden är på mina kompisar som var med till Friends Arena..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar