torsdag 11 september 2014

Veckans hedersomnämnande: Rebecka Lindfors


Rebecka Lindfors får inte veckans hedersomnämnande specifikt för matchen mot Gagnef utan för att jag gillar henne som spelare. Får man sitta så man har henne på sin kant så känner jag mig nöjd och jag tycker nästan att man skulle kunna ta mer betalt för de platserna om man nu tog betalt...

PS. BK30 kopplar greppet och första platsen då de förra helgen vann mot Tyresö DFF genom att den ex-ljusblå Ulrika Rejdemark (känner mig fortfarande glad att hon är tillbaka) slog en frispark i den 74:e minuten som Nicole Modin satte i maskorna. Örebro SK Söder fick bara 1-1 mot bottenlaget Fanna så det blev ett litet BK-ryck. 1-0 mot Tyresö DFF är ingen storseger men härliga tre poäng DS..

Här är länken till artikeln om Maria Fjellman:

http://vlt.se/narakara/1.2628312-maria-vet-vad-hon-inte-ska-rosta-pa

Här är alla inlämnade raderna just nu:

                                        Jag       Mr K    Mr M     Mr S      

1; Gideonsberg- Frövi      1           1           1            1

2, Ornäs-VIK                   1            X          2           2

3, Arboga-Enköping        2            X          2           2

4, Vattholma-Gagnef      1 ..          1          2            1

5, Irsta-Östervåla            2              2          2           2

Du har tills imorgon 13.00 att lämna in din rad...

Det hade smugit in sig ett litet fel och att Östervålas match stod som hemmamatch för dem men det är ändrat nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar