tisdag 9 september 2014

Norra Svealand 2 tipset...


Så var det dax igen för veckans tips och förra veckans var inte så enkel som man kunde tro för det smög sig in en oberäknelig oavgjord match och jag tror nog att de som tippade Östervåla-vinst nog gjorde det med hjärtat för jag vet att Östervåla-gänget vann många ljusblå hjärtan när de lagen möttes i första matchen.
Ja, vill du vara med så använd Facebooksidan, SMS eller kommentatorsfältet om du har ett Googlekonto om du vill vara med och jag tycker nästan att du som funderar på att vara med göt det och inte bara funderar på det.
Så här tror jag:

1; Gideonsberg- Frövi 1 Alla andra tecken uteslutna..hm...men tänk om det blir en skräll som mot Enköping,,,nej det blir det inte...

2, Ornäs-VIK 1 Ja, varför inte, men egentligen så skulle alla tecken kunna vara med här men något måste jag ju välja och visst skulle Ornäs kunna slå dem på hemmaplan. Bollen är rund...

3, Arboga-Enköping 2 Enköping går inte på samma nit två gånger i rad...

4, Vattholma-Gagnef 1 Gagnef verkar vara alldeles för mycket försvarslag...

5, Irsta-Östervåla 2 Ja, vad skulle jag ta där?

PS, Vad fint Gagnefs plan låg DS.

PPS. Igår var blogginlägg nummer 400. Wow!!!  DS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar