tisdag 17 maj 2016

Norra Svealand ett tipset..


Det här skrevs i tisdags kväll och jag var så skönt seg då det blev lite sent på måndagskvällen då jag var iväg till Friends Arena och såg derbyt mellan AIK och Djurgården. Min kompis som jag åkte med håller på AIK och jag stod i utkanten av andra etaget av norra stå så det var mycket uttryck omkring en så att säga. Det är rätt kul att stå där även om man håller på Djurgården..

Nu till veckans tips och jag var ju ensam förra veckan om att ha flest rätt men det kommer inte hända två veckor på raken men man kan ju alltid försöka..

Så här ser mitt tips ut:

1, Gideonsberg - Gustafs 2

2, Brommapojkarna - Tierp 1

3, Gamla Uppsala - Bele Barkarby 1

4, Bollstanäs - Djursholm 1

5, Ljusdal - Huge 1

6, Rimbo - Ornäs1

Det där var väl inte så svårt? Vill du utmana mig och de andra så kan du lämna ditt tips i kommentatorsfältet, Gideonsbergsbloggens Facebooksida, på Twitter om du följer mig där eller om du har mitt mobilnummer så SMS:a

Det händer inte så ofta men jag är väldigt nöjd med mina bilder från Tierpsmatchen, ljuset var helt perfekt och jag stod precis vid planen så jag kom nära. Den nedre är förstås från derbyt...



Tierp har förresten lagt upp sitt referat från matchen mot de ljusblå:

http://www.laget.se/TierpsIFFotbollDam/news/4591135/--Tierps-IF-Gideonsbergs-IF---

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar