måndag 20 april 2015

Västra Svealand två tipset...


Norra Svealand två-tipset är död!!! Länge leve Västra Svealand två tipset!!!! I samma stund som serieindelningen blev klar så dog Norra Svealand två-tipset och i samma stund så reste sig Västra Svealand två-tipset ur dess aska. Så klart vi ska ha tips i år igen och jag utmanar dig att vara med och tippa varje omgång.
Så här ser mitt första tips ut. Kommer ihåg förra året att jag hade alla rätt i första omgången och vi får se hur det blir i år:

1, Ornäs-Gagnef 1 Ornäs var redan bra förra året och i år har de samarbete med Forssa BK så det kan bara bli ännu bättre...

2, Gideonsberg-Lillån 1 Så klart jag måste tro på de ljusblå...

3, Eda-Torsby 2 Torsby gick bra förra säsongen så det får väl bli en tvåa..

4, Avesta-Skogsbo- Töcksfors 2 Två nykomlingar på den här nivå och Avesta/Skogsbo fick gratisplatsen som Falu FK lämnade efter sig och har haft mindre tid att förbereda sig...

5,  Råtorps IF-IFK Kumla 1 Ja, vad vet jag för det här är en ren chansning...

Hur ser ditt tips ut? Lämna det på Gideonsbergsbloggens Facebooksida, i kommentatorsfältet eller ni som har mitt mobilnummer kan SMS:a. och följer du mig på Twitter så kan du lämna det där...

Låt bäste man eller kvinna vinna...

Foto: Lilian Grankull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar