torsdag 23 april 2015

Än har du tid att lämna in ditt tips..


Årets tips "Västra Svealand två tipset", har rullat igång och det har kommit in några rader från tippare som ser fram mot möjlighet att bli "Veckans tipskung" och jag hoppar i jämställdhetens namn att kunna kröna en "Tipsdrottning" under säsongen som kommer.
Vill du lämna in en rad så kan du göra det på Gideonsbergsbloggens Facebookssida, i kommentarsfältet, via SMS om du har mitt telefonnummer och om du följer mig via Twitter så går det bra där också. Ja, ser du mig precis innan avspark så kan du lämna in den i sista sekunden...
Så här ser de inlämnade raderna ut men jag tror nog fler kommer ut ur sitt vinter-ide och lämnar in innan lördag:

                                                           Jag      Mr S     Mr K

1, Ornäs-Gagnef                                 1            X         X

2, Gideonsberg-Lillån                        1             1          1

3, Eda-Torsby                                     2            X          2

4, Avesta-Skogsbo- Töcksfors           2             X         X

5,  Råtorps IF-IFK Kumla                  1             X         1

Ja, vi tar väl en av Kristina Åhle´ns bilder från förra årets sista match att illustrera tipset inför första omgången...

PS. Det här är blogginlägg nummer 600. Det måste jag fira på något sätt. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar