torsdag 30 april 2015

Tipset so far...


När jag cyklade till jobbet igår så hade jag gårdagen blogg i färskt minne då den nyss var publicerad och såg för min inre syn hur Ellenor Nogelius tog sig fram på högerkanten i lördags. Jag räknar med att ta mig upp till Leksand och se fortsättningen på den här följetongen som börjat så bra. Det är lite som Avengers-filmen jag såg i tisdags som börjar att man kastas direkt in i actionet.
Det där var bara ingressen till att berätta hur de inlämnade raderna såg ut och uppmana dig att lämna i din, för du hade väl kunna gjort bättre än mig förra omgången nu när du sitter med facit i hand?
Dessa är inlämnade än så länge:

                                              Jag       Mr K     Mr S

1. Gagnef - Gideonsberg       2            2           2

2, Töckfors - Ornäs               2            X          X

3, Torsby - Avesta                1             1           X

4, Lillån . Råtorps IK            1            1           X

5 IFK Kumla - Eda               1            1           1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar