onsdag 22 april 2015

Mina funderingar inför matchen mot Lillån...


Jag berättade för någon att 12% av min hjärna alltid tänker på fotboll men att det har varit lite mindre nu i vinter/vår när det har varit mycket på jobbet, men nu bubblar det mera igen då jag får mera input. Funderade lite på en sak inför lördagens match mot Lillån när jag cyklade till jobbet igår morse men det blev mer innan dagen var över. Vi tar dem som en nedräkning där den tanke som jag tänker minst på kommer först:

3, Visst funderar jag lite på hur backlinjen kommer att formeras och det kommer att bli intressant att se...

2, Vilka kommer att spela yttermittfält? Blir det Darja Andersson och Lovisa Byman?

1, Ja, det dagen började på var att fundera på innermittfältet och då mer bestämt på Amilia Högbacka. Maria Rodriguez har ju gått till BK30 så hennes styrka på mittfältet finns inte kvar och hon var verkligen en stor tillgång. Jag ser Amilia som hennes ersättare och funderar på hur det kommer att gå för henne att fylla ut de skorna. Har faktiskt en positiv känsla och den är inte det minsta negativ, men jag är så nyfiken. Kan knappast vänta till lördag. Om det inte blir Amilia, vem blir det då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar