tisdag 10 december 2013

Vad händer med Jessica?


Hemmakväll med Johan Falk film men nu måste jag ta en paus för mina hjärnceller började jobba då jag läste att Tyresö värvar den finske landslagsmålvakten Tinja-Riikka Korpelä och skrivit ett två-års kontrakt med henne. Ja, vad gör den här nyheten i en Gideonbergsblogg? Jo, min hjärna börjar snurra och undrar hur ex-Gideonsbergaren Jessica Höglander som varit utlånad till AIK sista säsongen och spelat dem upp i allsvenskan passar in i Tyresös lagbygge nu när de värvat den finske diamantboll-pristagaren 2013. Det verkar hon inte alls göra då hon finns inte angiven på deras hemsida bland spelarna. Börjar googla lite och hittar en massa rykten om målvakter som kan gå till AIK nästa säsong men inget om att Jessica skulle vara aktuell för en förlängning. Ja, nu har jag delat min nyfikenhet över detta tema och den kommer nog inte lägga sig för en jag fått ett svar...
Foto: Anders Rejdemark www. rejdemark.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar