söndag 8 december 2013

The real idrottsgala: Årets målvakt...


Ja, årets målvakt blir Rebecka Nevala för det finns bara hon. Mitt stora problem var bara att hitta ett kort på henne. Hittade massor på internet, men inget jag vågade ta.

Så bilden vi som får illustrera den här bloggen är på mottagaren till Moresportpriset. Först tänkte jag att det inte fanns någon värdig vinnare, för jag tycker det inte har funnits någon outstanding, men så drog jag mig till minnes Gideonsbergs A-lags sista match innan nedläggningen som var mot IFK Nyköping och bollmotaren i den matchen och tänkte att det måste vara årets mest prisvärda. Var tvungen att kolla efter i min egen blogg, vem det var som stod och det visade sig vara Evelina Forsgren, så priset går till henne. Familjen Grönros som var där tror jag nog kan hålla med mig att hon räddade mycket. Vilken press hon var utsatt för...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar