måndag 9 december 2013

The real idrottsgala: Årets ytter...


Bloggen om årets forward blev det mest lästa inlägget sen jag startade denna blogg, me like. Denna gång väljer jag medvetet en kategori där inte en Rytternespelare får pris för annars så misstänker jag att de spricker av stolthet, men jag kan kan nog hålla deras nyfikenhet uppe med att de har vinnare i kommande kategorier. Ni kanske undrar hur jag utser dessa. Jag såg väldigt mycket fotboll sommaren 2013, precis som åren innan, men vilka är det som har etsats sig fast så här flera månader efteråt? I årets ytter så är det:

Darja Andersson som varit en av de mest intressanta spelarna att bekanta sig med under den del av säsongen som jag bekantade mig med Gideonsbergs U-lag som nu är A-lag. Vilken fart och kraft på sin kant. Tyvärr så hittar jag inte en bild på henne. Det var fler intressanta upptäckter i det laget men Darja var den största på yttersidan, men egentligen så vill jag nämna fler...

Årets Moresport-vinnare det BK30;s Ina Burström som var så stark på sin kant, full med fart och offensivitet, det hände verkligen något när hon fick bollen...
Foto: BK30:s hemsida. Henne måste ni var rädda om....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar