tisdag 31 december 2013

Gideonsbergsbloggen önskar ett gott nytt år!!!


Om jag nu igår önskade Cassandra ett gott nytt score igår så vill jag önska dig ett gott nytt år!!! Gott nytt år betyder en säsong i division två norra Svealand som det ska drömmas, förberedas, tränas och skrivas om för att sedan uppleva, hoppas och hejas under. Ser verkligen fram mot fotbollsåret 2014. Känner mig så där entusiastisk nu när jag satte ord på på det. Det var skönt med lite jullov då det blev lite mycket med att både fira jul samtidigt som jag jobba men nu är jag redo för att följa Gideonsberg i denna blogg säsongen 2014, men alla utvikningar och nyfikenhet på den andra lagen...
Hade året varit lika gott om de inte tagit steget upp? Jo, säkert men visst satte det krydda...eller vadå säkert...det kommer att göra mitt år mycket godare. Det var den bästa nyårshälsningen jag fick och den kom redan i september...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar