söndag 15 december 2013

Kvartalsrapport...

Ja, det är ungefär tre månader sen jag drog igång så då kanske det är dax för en kvartalsrapport eller inte, utan rättare sagt så har jag funderar sista veckan på vilka inlägg som är populärare än andra. I topp hittar vi:

1, Cassandra och Rytterne. Man ser verkligen ett uppsving av läsare när det delas i sociala medier som Facebook och kanske lite twitter om jag lyckas formulera något på 140 tecken som kittlar....

2, Cassandra, Rytterne, landslagsbilder, GIF - serieupplösningen, Intervjun med Irstas nyförvärv...

3, Övriga GIF-nyheter...

4, GIF 99-or, Jessica Höglander, VIK och mina små reflektioner...

Ja, det här är en hjärteblogg så jag kommer inte att hora för att få fler läsare, Den har en inriktning och den gör små utvikningar. Tror att GIF-inläggen får fler läsare när det börjar hända mera för det är ganska lugnt just nu. Kan bara tänk mig mer än en fördubbling av läsarna av de inläggen då serien drar igång. Men jag tänker fortsätta att skriva så länge det finns något att skriva då jag gillar detta men även att fundera och leta information. Ja, det ni har läst om kommer ni att få läsa mera om...

Måste bara säga att det ska bli kul att följa Cassandras framfart....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar