onsdag 4 december 2013

The real idrottsgala: Årets lag...


Den här bloggserien föddes samma kväll som idrottsgalan var och jag var på väg ner till affären för att köpa något gott till min hemmakväll. Tankarna föll på Cassandra Korhonen och om hon skulle bli årets rockie, sen vandrade de vidare till att undra över vem som blev min årets rockie. Det får du inte veta idag men vi börjar med årets lag:

Naturligtvis så blir Gideonsberg årets lag. Lite konstigt var det när de lade ner A-laget men jag lyckades hitta ett nytt Gideonsbergslag som spelade underhållande fotboll, full av spelare med talang som kämpade och som med mycket kamp och lite tur upp i division två,,,



Här kommer vi att göra en liten återblick och utse årets Moresportlag och det blir Rytterne som överraskade alla, kämpade och slutade högt upp och kämpade till sig en plats i mitt hjärta. Lärde mig att uppskatta en hel del nya spelare och även en hel del gamla bekanta...
Bilden är från Rytternes hemsida...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar