onsdag 19 februari 2014

Så där ja, nu är det grejat...


Jobbar som sjuksköterska på ett servicehus och har ett för vården lyx-schema då jag bara jobbar var sjunde helg. Förut så jobbade jag på ett kortidsboende och då var det varannan helg som gällde. Det här betydde att jag förra säsongen kunde se mer fotboll med tanke på att de flesta matcherna spelas på helgerna. Det är ju bra för att det är roligt att se på fotboll, men dels så är det roligt att kunna se så mycket som möjligt för att kunna skriva om detta. Ja, förut så var det alla matcher som spelades i de högsta serierna som var prioritet men nu kommer jag att fokusera på de ljusblå matcherna och allt annat får bli lite bonus, Är också tydligen född med en supporter-gen som gör det viktigt att stötta mitt lag från sidan av planen eller från läktaren Ja, var sjunde helg betyder att det kommer att missas lite och den första ljusblå matchen jag missar är den första träningsmatchen den 8:e mars men den är inte så mycket att göra åt utan det får jag leva med, men räknar man sju veckor framåt efter detta så är det seriepremiär borta mot Mora så när jag i veckan insåg detta så blev det till att söka semester. Kommer ihåg hur det tittades undrandes på mig när Gideonsberg spelade borta mot Gamla Uppsala för några år sen och jag berättade att jag sökt semester för detta, men det gäller att se vad som är viktigt att prioritera detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar