onsdag 26 februari 2014

Fotboll på riktigt...


Jag var utan något att skriva men så kom jag äntligen mig för att gå ner på stan och hämta det första numret av tidningen "Fotboll på riktigt" som handlar om fotboll i Västmanland i denna premiärupplaga så kunde man b.la läsa om VIK:s Nataly San Juan och Amanda Lindvall och om ex-Gideonsbergaren och numera BK30-spelaren Nicole Modin. Sen så kunde man läsa om några herr-spelare men det kändes inte så intressant så det gjorde jag inte.
Nicole Modin, ja, jag har en kompis som jobbar på ICA-lagret och varje gång det dyker upp en f.d Gideonsbergsspelare där så får jag ett SMS. Sista gången så var det Nicole det gällde, gången för Lisa Lassbo, så om du undrar var det jobbar någonstans så behöver du inte göra det...
Om jag skulle vilja ha en egen krönika i "Fotboll på riktigt"? Ja, kanske det, för det vore kul att sammanfatta månadens damfotboll...
Ja, det gick ju inte så bra med det här sändningsuppehållet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar