torsdag 13 februari 2014

En alla hjärtans dag hälsning till de bästa!!!!


Ja, idag är det alla hjärtans dag och folk som älskar varandra uppvaktar varandra, men även vänner. Jag vill skriva denna blogg som en alla hjärtans dag hälsning till laget till mitt hjärta och de vet ni alla vilka de är Gideonsberg. Att ha ett lag i sitt hjärta är inte som att ha en tjej/kvinna där men en sak har det gemensamt och det är att det att det finns känslor för den/det och man kan säga att denna blogg är ett litet kärleksbrev som jag skriver varje dag för att uppmärksamma när det inte uppmärksammas. Själv är jag singel och har varit det bra länge nu, men ibland för att lite komma runt frågan när någon har tar upp ämnet så brukar jag liter skämtsamt säga att jag har elva stycken så att de förstår att det är Gideonsberg jag menar. Ja, det är en annan typ av kärlek, kärleken till ett lag och jag är glad att jag har den och att den består i "nöd och lust", i medgång och motgång så finns den där. Ja, som ni vet så behövs det bara att någon spelar eller spelat i detta lag för att få en speciell plats. Ja, alla ni som spelar eller spelat i Gideonsberg och jag tror ni vet det redan, att jag uppskattar er mycket så ha en fin alla hjärtans dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar