tisdag 4 februari 2014

Marie Segerholm till Rytterne...


Slappade hemma igår kväll och kollade på Superbowl som jag hade spelat in när jag mellan spelen surfade lite och ramlade som varje dag in på VIK:s hemsida, mina fingrar fick för sig att jag skulle titta på +/- listan för 2014. Tänkte inte att det skulle ha hänt något alls men så ser jag att Marie Segerholm har skrivit på för Rytterne. Den här bloggen följer ju inte Rytterne för de spelar inte i samma serie som ett ljusblå lag, men vi har ju ett öga på VIK för att vet hur det står till där. Ja, det blir ett stort avbräck för VIK och ett tillskott för Rytterne och hon kommer precis att passa in där, snabb och målfarlig som hon är. Vet att hon har tränar en gång i veckan med Sirius så hon har större drömmar än Rytterne men det här är ett bra steg då hon kommer att få spela på en högre nivå än division två och i ett bra lag, ja VIK har också ett bra lag men de har tappat mycket. Hon kommer att passa bra i där. "Den första gång jag såg dig det var en sommardag" och det var det faktiskt i en division tre match för några år sen och jag kom i håg att jag hyllade henne fast hon var.rockie och titeln på bloggen var "Marres show". Kommer ihåg att jag var tvungen att fråga upp med en VIK-spelare vem hon var och the rest is history...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar