onsdag 31 augusti 2016

Norra Svealand ett tipset...


Onsdag kväll och jag följer BK30:s match mot Brommapojkarna i Svenska cupen över deras hemsida även om det spelas på andra sidan åsen från min stuga. Man kan ju inte vara borta varje kväll men det passar ju bra att pyssla med veckans tips medans det händer grejer på Solid Park...
Förra veckans tips vanns inte av någon utan Kjell Leander och jag fick båda fyra rätt där han fick in den oavgjorda matchen mellan Tierp och Brommapojkarna och jag hade tippat ljusblå vinst..

Veckans tips:

1, Brommapojkarna - Gustavs X Knivig match så det får bli X

2, Gamla Uppsala - Djursholm 1 Hur säker som helst...

3, Bollnäs - Tierp 1 Dito...

4, Ornäs - Huge 1

5, Rimbo - Gideonsberg 2 Varför inte...

6, Ljusdal - Bele Barkarby 1

Vill du vara med så kan du lämna det i kommentatorsfältet här eller på Facebooksidan, på Twitter om du följer mig där eller via SMS om du har mitt mobilnummer...

Vi illustrerar väl med en liten idolbild på Elin Gunnarsson...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar