onsdag 24 augusti 2016

Norra Svealand ett tipset...


Blev bjuden på bio ikväll efter att vi ätit på Bistro Gränden och vi såg "Free state of Jones" med Matthew McConaughey som var mycket bra och den rekommenderas varmt men det var sista föreställningen så du får se den på annat sätt än på bio...
Det var en perfekt uppladdning för att skriva ihop veckans tips där jag blir titelförsvarare då jag hade fem rätt. Jag hade alldeles glömt bort att jag hade tippat kryss mellan Gustafs och Huge...

Så här ser mitt tips ut:

1, Bele Barkarby - Gamla Uppsala 2

2, Huge - Ljusdal 2

3, Gustafs - Gideonsberg 2 Här skojas det inte..

4, Tierp - Brommapojkarna 1

5, Ornäs - Rimbo 2

6, Djursholm - Bollstanäs 2 Ja, det är väl den enda säkra matchen...

Vill du vara med så kan du lämna det i kommentatorsfältet här eller på Facebooksidan, på Twitter om du följer mig där eller via SMS om du har mitt mobilnummer...

Ja, innan jag somnar så ska vi kolla till hur det gick för Töcksfors i helgen som var och de förlorade med 1-5 mot serieledande Jitex som kan vara det lag som BK30 kommer att möta i kvalet till Elitettan där bara Lidköping är utmanare till den kvalplatsen. Töcksfors mål gjordes av Andrea Herczeg som reducerade till 4-1 i den 77:e minuten. Töcksfors har fem poäng upp till Stenungsund, Mossens BK och Vallens IF som ligger på samma poäng ovanför strecket...

Hur gick det för våra seriekollegor när de spelade i Svenska Cupen nu i veckan? Igår så föll Ornäs  hemma med 8-0 mot allsvenska Kvarnsveden och Tierp föll med 5-0 hemma mot allsvenska Djurgården. Idag så vann Gamla Uppsala med 2-0 mot Hammarby DFF och ett annat intressant resultat var att Örebro SK Söder som spelar i samma serie som BK30 förlorade hemma mot allsvenska Eskilstuna United med 3-0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar