onsdag 3 augusti 2016

Division ett norra Svealand tipset...


Den här omgången var s utspridd från lördag till tisdag så jag får ta och berätta om vem som vann förra veckans tips samtidigt som jag berättar om det nya och det var som vann med fyra rätt och jag hade lyckats få med den oavgjorda mellan Brommapojkarna och Ljusdal,men nu tar vi och ger oss i kast med det nya får:

Sä här ser veckans tips ut:

1, Bollstanäs - Ornäs 1 Ja, ingen av oss har glömt Bollstanäs uppvisning mot de ljusblå på Önsta IP så vi vet ju att 08-orna är i expressfart på väg till Elitettan och Ornäs kommer bara vara ett litet gupp på vägen...

2, Brommapojkarna - Huge 1

3, Rimbo - Tierp 2

4, Gustafs - Djursholm 1 Ja, dalkullorna har tröttnat på att spela oavgjort...

5, Gideonsberg - Bele Barkarby 1 Tippar med hjärtat men vi har ju ett starkare ljusblått lag än det som spelade oavgjort när lagen möttes förra gången och det känns tryggt...

6,Gamla Uppsala - Ljusdal 1

Vill du vara med och tippa så kan du skriva i kommentatorsfältet här eller på Gideonsbergbloggens Facebooksida, på Twitter om du följer mig där och har du mitt mobilnummer så kan du SMS:a...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar