lördag 22 november 2014

Vad som egentligen hände..


Hade fullt fokus igår på de ljusblå då det var precis exakt så mycket tid som det behövdes mellan flera av matcherna att det hanns skriva ett referat. Jag hann se matchen mellan VIK och BK30 som var mycket spännande och den lilla pausen behövde jag.
Så jag tog lite tid nu på morgonen och såg vad som hände omkring i gruppen;
Forsby gick obesegrade genom gruppen och släppte bara in ett mål och det var mot de ljusblå
Sen såg jag att Hallstahammar gick vidare och undrade i mitt stilla sinne hur det kunde komma se för de imponerade inte alls men de vann över Norrby och spelade oavgjort både mot de ljusblå och mot Kolsva och då gick de vidare. Idag ställs de mot VIK och då är det ajöss...

Ja, de ljusblå hade i alla fall den bästa bevakningen, men Forsby hade bevakning över Twitter, hm, men det hade jag ju också...

Bild: Forsbys Facebooksida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar