onsdag 5 november 2014

Årets comeback: Ellen Waldau


Kom på en enkel till och igår tog jag mig en lite funderare och läste vad jag har skrivit om några av den andra spelarna som inte har hunnit att få någon utmärkelse än. Jag ska jobba på så långt det bara går. Den enkla som bara fanns där var att utse Ellen Waldau till årets comeback då hon kom tillbaka från skada och blev ordinarie ytterback och gjorde det bra. Lika roligt var det väl inte för den spelaren som kliva tillbaka men det är så det är i ett lag att det är konkurrens. När jag tänkte lite längre så hade även Felicia Jingmyr Steiner kunnat få denna utmärkelse men hon kom tillbaka tidigare på säsongen så då har man en ordinariekänsla för på ett annat sätt...

Undrar du hur förslaget till seriesystemet för division ett dit de ljusblå försökte ta sig ser ut och där seriesegrarna VIK och även BK30 kommer att spela så kan du klicka på denna länk:

http://www.laget.se/SODERDAM/News/3787976/Forslag-till-serieindelning-2015

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar