tisdag 4 november 2014

Årets player of the future: Josefin Höglander..


Varje gång jag tittar på F17 och ser Josefin Höglander spela så tycker jag mig se något speciellt och undrar vad det kommer att bli henne. Ibland läser man om spelare i t.ex Premier league som vid 25år ålder fortfarande benämns som talanger. Har man inte blommat ut vid den åldern så blir det ingen "Ballon dór". Vad jag egentligen vill säga att det ska bli intressant att se vad som blir av Josefin...

Det känns som jag nu har klarat av alla lätta "årets" och nu blir det till att tänka lite mera. Jag säger till om (läs när) jag behöver din hjälp..

PS. Träffade i helgen tjejen som var min kontakt angående Gideonsbergströjorna som skickats till Kenya. De som var initiativtagare skull ha åka ner men gjorde aldrig det för rädslan för ebola. Ja, men det är lika långt från Kenya till ebolasmittan som härifrån till Kenya, Tröjorna har skickats ner och nu när informationen om ebolans utbredning har landat hos initiativtagarna så kommer de att åka ner i början av nästa år och jag hoppas kunna få visa en bild så ni får se vad som blev av det hela DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar