torsdag 13 november 2014

Nominera en ljusblå...


Kom ganska långt tycker jag i att hitta på olika "årets...." men jag kom inte enda fram och det handlar inte om att jag inte uppskattade dem som jag inte lyckades hitta någon "årets..." till utan att min tankeverksamhet inte räckte till. Så nu får du vara med och hjälpa mig och jag tror jag själv kommer att fortsätta fundera och kommer att kunna att kanske kunna formulera någon till men jag behöver dig. För att åka chanserna att du skickar mig ett mail så gör jag så att du kommer att vara anonym om du inte anger att du inte vill vara det. Det var dessa som jag inte lyckades få med:

Evelin Cicek

Felicia Jingmyr Steiner

Ella Grönros

Darja Andersson

Olivia Gustafsson

Va, jag trodde det skulle vara flera som jag inte fått med. Kom på att om vi ska göra det enklare för dig att hitta på en kategori så kom jag på att även får ta några av de kategorier som jag redan använt och så kan vi göra det till "Readers choice"...

Min mailadress är: jonasbergvall1@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar