torsdag 28 november 2013

Vi vrider klockan tillbaka ett år...


En av mina läsare påminde mig om den ljusblå triumf som skedde förra året när Gideonsberg F98 vann priset som årets ungdomslag. Det hade faktiskt fallit mig ut minnet även om jag att jag kommer ihåg att jag skrev om det nu när det kom på tal. Det är inte så konstigt att de tar sig upp i division två med u-laget som blivit A-lag. Att tillägga att halva laget även var nominerade till samma pris samma år genom att de spelade/spelar med Rönnby IBK F98 som också var nominerade till det priset. Känner mig full av ljusblå stolthet nu 05.30 när detta skrivs. Finns det ett bättre sätt att starta dagen än att känna sig full av ljusblå stolthet? Det finns det säkert, men det är en skön känsla. Tack för den påminnelsen. Det här kommer att gå bra i division två...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar