torsdag 21 november 2013

Kul att få lite koll på Jessica...


Hade fullt upp med division ett i somras och nu är det Gideonsberg och division två som gäller så jag tappade helt kollen på alla ex-Gideonsbergare och ex-gurkor i förskingringen som Malin Reuterwall men den jag främst tänker på är Jessica Höglander som bytte från en plats mellan stolparna i det ljusblå laget till Tyresö och som hade stora framgångar i F19 EM där det till slut blev guld. I Tyresö så vet jag att hon stod förra säsongen i en match som de förlorade mot Djurgården men sen så har jag inte haft det minsta koll tyvärr men min hjärna har varit helt upptagen. Träffade hennes mamma när det var DM-futsal i helgen som var och fick höra att hon varit utlånade till AIK förra säsongen och fått spela massor denna säsong när de kom tvåa bakom Eskilstuna United och ska steget upp till allsvenskan. Vad som händer nästa säsong är inte riktigt klart. Kul att få skriva en rad igen om henne...
Bilden är tagen av Anders Rejdemark www.rejdemark.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar