fredag 22 november 2013

Gideonsbergbloggen hyllar Jonas Ask!!!


I går fick Örebro SK Söders sportchef Jonas Ask utmärkelsen "Årets damledare" på idrottsgalan i Örebro, ett pris han verkligen förtjänar. Har lärt känna honom genom Moresport, men inget Gideonsberg inget Moresport. Första gången han såg mig så undrade han nog vem jag var då IF Eker spelade mot Gideonsberg och jag var utrustad med stor Gideonsbergsflagga, ljusblå tröja och hejade friskt. Första gången jag personligt träffade honom var på Gideonsbergs träningsmatch mot allsvenska KIF Örebro och sen har det bara rullat på. I somras var han lagledare för Örebro SK Söders F17-lag och besökte Önsta IP men fick tyvärr åka hem med en förlust. Ja, jag ska inte orda mer om honom än att han är en hyvens kille!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar