söndag 10 november 2013

Rösta på Cassandra...


Jaja, jag vet att Cassandra Korhonen spelar för BK30 men det var inte så länge sen hon spelade i en snygg ljusblå tröja och som jag ser på det: "en gång Gideonsbergare - alltid Gideonsbergare". Hon är nominerad till årets rockie och det hade hon lika gärna kunnat blivit förra året när hon slog igenom i Gideonsberg. Så i väntan på att kunna rösta på en riktig Gideonsbergare och det lär inte dröja så länge så rösta på Cassandra. Passa på att slänga in en röst på Rytterne som årets lag. Lite märkligt va att det är Rytterne som är nominerade och inte BK30, men det överträffade alla och alls förväntningar. För mig är Gideonsberg "årets lag" varje år men jag får nog vänta lite med att kunna rösta, men jag tror den dagen kommer. Här är länken:

http://rosta.holmerwd.se/Rosta.aspx?id=42e7bc59-ee00-4d04-a8e1-bf2efd64a73a&c=4&w=200

Fotot måste vara tagit av Anders Rejdemark www.rejdemark.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar