fredag 3 oktober 2014

Veckans hedersomnämnande: Maria Rodriguez...


I matchen mot Arboga så blev det naturliga att stå framme vid räcket och då stod man typ tre, fyra meter från plan och tittade rakt in och såg allt så bra, Jag stod ungefär vid mittlinjen så jag såg mittfältet riktigt bra och det blev så klart vilken spelare Maria Rodriguez är. Inställning, energi och teknik. Jag vet att hon blev veckans GIf-lirare efter matchen mot Frövi för hur dåligt de ljusblå än spelar så är hon bäst och nu när de spelade bra, ja inte för att de dominerade hela tiden, men det blev verkligen så klart vilken spelare hon är. Jag vill nog säga att hon är MVP, den mest värdefullespelaren. Jag gillar hela laget men någon måste vara det och det är hon...
Om Kajsa Hall Wistling inte hamnade knappast på någon bild så känns det som om Maria fastnade på alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar