onsdag 15 oktober 2014

Årets målvakt: Rebecka Nevala..


Ja, årets målvakt kan det bara finnas en och det är Rebecka Nevala som vad jag har vet har stått alla seriematcher i division två, i alla fall som jag har sett och det har känts väldigt tryggt att har henne de för hon är alltid stabil. Visst kan hon hamna i någon konstig situation som kan vara svårt att hantera t.ex kommit långt ut i straffområdet men det gör de flesta målvakter. Har ju följt Gideonsberg och sett en hel del målvakter. Jessica Höglander var en som man alltid kände sig trygg med och hon stod i en klass för själv, men jag kan helt ärligt säga att jag aldrig känner mig orolig när Rebecka står mellan stolparna...

Nu tror du att jag kommer att lyfta fram några av spelarna i laget, men mitt mål är att lyfta fram alla och jag kommer att kunna göra mycket själv men så småning om så kommer jag att behöva lite hjälp av dig för jag har inte fått erfarenhet som gett avtryck av alla spelare men jag vet att alla har något speciellt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar