söndag 5 oktober 2014

Jag känner mig nöjd...


Cyklade hem igår från Mc Donalds på Stenby som i sommar varit en av mina favoritplatser när jag ska skriva om matcherna för dels kan man äta något så nyttigt som möjligt där ( ja det går) och det är en miljö att vara effektiv i. Lite kul är också att man ibland stöter på hela lag där som när Forssa BK:a F17 lag hade spelat mot Gideonsberg och Östervåla efter deras match mot VIK. Åter till hemcyklandet som skedde lite tung i huvudet då skrivandet tagit ca två timmar men det känns så värt det. Kände mig så nöjd, dels med bloggen för gårdagens referat var det sista för säsongen då jag nästa helg kommer att vara i Finland och fira min brors frus födelsedag och dels med insatsen under säsongen av mitt favoritlag, alla kategorier. Tänk innan säsongen då var man glad för att de hade gått upp och man hade ingen aning och vilken nivå division två var och hur detta ljusblå lag skulle klara sig där och nu efteråt så kan man känna sig nöjd för de har tagit sig ända till kvalet till division ett efter att ha slutat tvåa i serien och detta under deras premiärsäsong...
Ja, referatet var det sista var det gäller 90-minuters matcher, men bloggen rullar på...
Bilden är från mitt premiärbesök i Kokpunkten i lördags...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar