lördag 4 oktober 2014

Idag gäller det...


Idag spelas den första kvalmatchen och de ljusblå börjar borta på Lötens IP mot Uppsalalaget Vaksala. Jag får verkligen lite Ornäs-känsla utan att veta något om Vaksala då de är ett topplag i en av de andra division två serierna de mötet, men den match ur den gångna säsongen som jag tänker på är hemmamatchen mot Ornäs hur det ljusblå laget hade respekt för motståndarna men löste det hela med att ha ett säkert passningsspel där de såg till att bollen hölls borta från motståndarna och sen vann de till slut med 4-0. Det tankarna kommer jag att ha med mig till Uppsala, men hur det sen går det är en annan femma, men de har allt i sina egna händer och jag tror att det är supertaggade ljusblå spelare som kliver ut på plan,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar