torsdag 2 oktober 2014

Veckans GIF-lirare: Kajsa Hall Wistling...


Hade först mina ögon på någon annan till att bli veckans GIF-lirare men när Kajsa Hall Wistling stänkte in två mål inom loppet av några minuter så var saken biff, och som hon sprang sen och jagade boll ned till kortlinjen och det jag berättade om i referatet när hon lade ut bollen på vänsterkanten men ingen var intresserad av att springa på den så då sprang hon dit själv. Sa till någon som stod bredvid mig att "tänka att ha två forwards som skapar något", men det jag tänkte egentligen var att det bara var en och det var Kajsa (alltså just i detta skeende av matchen)...
Av alla bilder jag tog så fastnade hon bara på en och det blev med ryggen mot...
Vem som var påtänkt till veckans GIF-lirare innan det blev Kajsa? Det får du veta imorgon för hon får ett hedersomnämnande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar