onsdag 1 juni 2016

Norra Svealand ett tipset...


Oj började att titta på veckans omgång men inser att de är svårt för jag kom bara till de två första matcherna och såg att det var toppmöten och bottenmöten mellan bottenlag som kommit igång och som nu spelar viktiga sexpoängs-matcher. Nej, det är väl bara att ge sig i kast med detta:

Så här tippar jag:

1, Bollstanäs - Gustafs 1 Ja, får väl tro på hemmafördel i toppmatchen

2, Ornäs - Bele Barkarby X Här skulle man kunna ha med alla tecken. Får man helgardera? Det är ju jag som skriver reglerna och det får man inte hur gärna man än vill det...

3, Ljusdal - Djursholm 1 Vi kan tänka oss att Ljusdal har analyserat och återhämtat sig efter förra omgångens förlust..

4, Brommapojkarna - Gideonsberg 1 Men jag hoppas på annat...

5, Gamla Uppsala - Tierp 1 Say no more..

6, Rimbo - Huge 1 Svår match men jag väljer att tro på hemmafördel..

Vill du vara med så är det bara att skriva i kommentatorsfältet, här eller på Gideonsbergsbloggen, skicka ett tweet om du följer mig på Twitter eller har du mitt mobilnummer så går det bra att SMS:a. Alla sätt är bra bara du får in ditt tips...

Tierp vann med 2-3 borta mot Täby i Svenska cupen efter mål av Brittany Aanderud i den 33:e och 65:e minuten och av Hanna Sjöström i den 65:e i en match där Täby gjorde första och sista målet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar