tisdag 7 juni 2016

Ganska snabba ryck med division ett norra Svealand-tipset..


Pustar ut efter en tuff dag på jobbet och sitter inne i foalje´n .på Filmstaden för att snart se "Teenage Mutant Nijna Turtles 2" bara för att Megan Fox är med, en anledning god som någon. Satt utanför men så började det att regna och då tänkte jag att jag kanske skulle ta och skriva ihop veckans tips som måste lämnas innan torsdag klockan 19.00 för det är då den ljusblå matchen sparkas igång.

Så här ser mitt tips ut:

1. Gideonsberg - Bollstanäs 2 Ja, de får gärna överraska mig...

2, Tierp - Ljusdal 2 Får se om framgångssagan från Hälsingland  fortsätter..

3, Brommapojkarna - Rimbo 1

4, Gustafs - Gamla Uppsala 2

5, Djursholm - Ornäs 1 Den här var svår...

6, Bele Barkarby - Huge X

Vill du vara med och tippa så kan du: 1, Skriva i kommentatorsfältet här 2, Eller på Gideonsbergsbloggen Facebooksida 3, Via Twitter om du följer mig där 4, Skicka ett SMS om du har mitt mobilnummer

Lite nostalgi från 2010 när de ljusblå vann över Bollstanäs i Svenska cupen. Det var på den tiden då jag filmade lite på matcherna:


Och här fick jag med ett av målen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar