tisdag 22 mars 2016

I´m in heaven...


Vanlig dag på jobbet där jag har fullt upp men ändå har tid att sjunga "Jag har hört om en stad ovan molnen" för en gammal frälsningsoldat så att hon nästan leviterade och satt kvar och muntrade upp en deppig man på obetald övertid.
Hade hastigt tittat på mina mail på arbetstid och sett att Eskilstunas Uniteds tränare hade hört av sig om att hitta på en dag för att träna med dem. Hade ganska mycket för mig på jobbet så det hann inte sjunka ned men nu börjar jag att fundera på frågor som: Var är mina fotbollsskor som jag inte har använt på många många år? Ska jag ha med mig något som present?

Kollade nu in den ljusblå hemsidan och där står något kryptiskt om "ready for division ett" och jag kan inte tänka mig annat än att det handlar om någon friplats..

Det var då jag verkligen började att sväva..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar