tisdag 19 januari 2016

Nicole Modin till AIK..


Tar det lite lugnt hemma och kollar på American Idol på TV3 Play då jag hade glömt att spela in det inatt och när det blev en reklampaus så passade jag på att kolla Twitter och såg att AIK hade delat en länk att Nicole Modin skrivit på för dem. Nicole som jag följt sen som jag berättade om när jag såg hennes första mål mot Gimo och under några säsonger där ett minne var hennes rygg ont som i en match borta mot Skoghall banade väg för Cassandra Korhonens succepremiär. De båda drog vidare till BK30 där de båda har haft några bra säsonger men där nyheterna som nått mig har handlat om att Cassandra provtränar men nu är det Nicole som går vidare till AIK som ramlade ut allsvenskan förra säsongen och som ska spela i Elitettan. Det blir alltså ett steg upp för Nicole och det är nog bra att ta ett steg istället för två. Nicole som till en början spelade på topp i först det ljusblå laget och sen i BK30 men som sen har hittat sin plats på innermittfältet. Det ska bli intressant att följa det här men hon kommer att lämna ett tomrum i BK...

Här är länken till nyheten på AIK;s hemsida:

http://www.aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=9837



Måste göra lite reklam för Kanelsemla på Öhrmans som jag provade för första gången idag och som är en kanelbulle som är omgjord till semla. Väl värd att testas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar