fredag 22 januari 2016

Izabell till Bosön...


Den här bloggen med den underbara devisen "En gång ljusblå, alltid ljusblå" ville bara meddela att Izabell Rydell numera i Eskilstuna United är uttagen till F17-landslagets februariläger på Bosön som är en förberedelse till nästa kvalomgång för att komma till F17 EM och i den kvalomgången så kommer de att ställas mot Polen, Skottland och Norge..

Kom nu att tänka på när det var någon internationell match här och jag var och såg Sverige spela mot Polen i Eskilstuna och mot Tyskland här hemma vid och jag på Pilgatan mötte två tyska spelare som bodde på Scandic Hotell och fick ta en bild på dem och deras autograf. Hm, undra om jag kan hitta på var jag har de autograferna någonstans..

Läste ni om Nicole Modins övergång från BK30 till AIK i torsdagens VLT? Kände mig lite nöjd att leverera den nyheten två dygn tidigare, men det var väl bara flax men det måste man ha..

Förresten så är IFK Västerås Linn Vickius också uttagen till februarilägret...



Efter min långpromenad till Anundshög igår så följde jag Badelundaåsen och landade till slut vid den norska pizzerian som nyligen öppnat på Hälla. Det var riktigt gott och smakade mer än vanlig pizza. Den var slicead så man fick äta med händerna..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar