lördag 14 november 2015

Vilken härlig stämning...


Det här inlägget handlar inte om det ljusblå lag som jag följer men ibland så smyger sig in något annat inlägg och då är det oftast fotbollsrelaterat ( en gång handlade det om en insamling till Lettland som gällde skidor ).
Var till Friends Arena igår och så Sverige möta Danmark. Jag kom ihåg vilket tryck som det var när Sverige skulle möta Portugal i kvalet till VM så jag hade gått med i landslagets supporterklubb bara för att köpa förköp men sen när biljetterna släpptes så visade sig att det inte var trycket. Det här gjorde att jag hade köpt klackbiljetter i en klack som jag alltid tyckt varit töntar. Hamnade högt upp ( rad 24 ) på den nedersta sektionen och där var det väldigt god stämning och det kändes naturligt att ge sig hän i ett hejade på Sverige.
Tyckte Sverige gjorde en bra match när de kom igång och målen var inte oförtjänt men det var inte Danmarks heller då Sverige tyvärr släppte in dem i matchen. Hoppas det här håller så att Sverige spelar EM nästan år för annars så får jag hålla på det lag som jag brukar hålla på i de mästerskap när Sverige inte är med dvs Danmark. Skönt i alla fall att Danmark har problem med målskyttet och nu med målet mot Sverige bara gjort nio stycken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar