lördag 21 november 2015

Futsal-DM day 1...


Förra året när det var futsal-DM så var jag där hela dagen och skrev mellan matcherna men igår så jobbade jag för att kollega var sjuk så det blev till att följa det hela genom SvFF:s hemsida när jag kom hem. Det gick bra för de ljusblå med tre segrar och en förlust. I den första matchen så vann de mot Tillberga med hela 8-1 men sen blev det målsnålare matcher och i den andra så föll de mot VIK med 1-0, innan de började rada upp vinster igen genom att vinna över Kolsva med 1-0 och Norrby med 2-0. Idag så spelar de semifinal mot BK30...

I veckan så meddelade Jimmy Johansson att han lämnar sitt uppdrag som assisterande tränare och Gideonsbergsbloggen önskar honom lycka till i framtiden...

Hade Gideonsbergsfesten blivit av så hade den varit igår kväll.

Det blev lite fotboll för mig igår då jag på Eurosport 2 såg Bayern Munchen vinna mot Schalke 04 med 3-1 men de hade det ganska trögt, vilket på ett sätt var härligt...

Bilden är lånad från Miscot Blogg och är tagen från ett annat tillfälle...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar