tisdag 10 november 2015

Amilia och Izabell på landslagsläger...


Det var lite spännande som att öppna en adventskalender att skrolla ner listan för att se om det var några ljusblå spelare som var uttagna till F16/99-ornas landslagsläger på Bosön 20-23:e november. Hittade först Amilia Högbacka och blev först lite förvånad, inte för att hon var med på listan utan för att jag inte har vetat hur gammal hon är. Sen skrollade jag vidare och hittade på Izabell Rydell och blev inte förvånad utan det var bara att pricka av henne i protokollet..
Naturligtvis så säger Gideonsbergsbloggen grattis och lycka till eller vadå grattis? De ska ju helt enkelt vara med...
Det har varit lite mycket Izabell, Izabell, Izabell sista tiden och inte är det något fel med det för hon är med i hetluften så denna blogg får prydas av Amilia och ni som följer den här bloggen vet att det här är min favoritbild..
Tänkte lite idag när jag hade läst detta om vilka som har varit uttagna att allt mitt tjatande om Amilia denna säsong fick sig ett litet kvitto över  att det var klarsynthet...
Blev lite varm och glad nu när jag tänkte på mina favoritspelare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar