söndag 8 november 2015

Ljusblått målskytte i Skol-SM...


Söndag kväll och jag har precis slumrat mig igenom två Bundesligamatcher. I veckan så var Widenska gymnasiet uppe i Gävle och mötte Borgarskolan då det var dax för åttondelsfinal i Skol-SM. Några av de ljusblå spelarna som omnämns i artikeln i Västerås tidning är lagkaptenen Felicia Jingmyr Steiner, Elvira Gustafsson som sköt in 1-0 på distans, Izabell Rydell som gjorde två mål i en match där det stod 4-0 i halvtid och som slutade 6-1. Tittar jag på lagbilden så tycker jag mig se Amilia Högbacka men rätta mig i kommentatorsfältet om jag har fel..

Fick härom dagen en förfråga att vara med och stödja Rudbeck som ska spela en cup i USA nästa år och naturligt så ska jag stödja dem och Darja Andersson att gräva guld i USA...

Annars så ligger mina tankar på Sveriges kvalmatch mot Danmark nästa helg...



Ja, det är lätt att skrapa upp fotbollsminnen. Jag var in på ICA Skapan igår kväll och orten där brödets bakades väckte upp minnen från denna gångna säsongen och säsongen innan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar