söndag 22 november 2015

Distriktsmästare!!!!


De ljusblå vann gårdagens semifinal över BK30 i Futsal-DM med 1-0 och ställdes mot Forsby i finalen, Forsby som hade i sin semifinal slagit VIK med 2-1 men de gick nu på pumpen när de ljusblåa efter straffläggning blev distriktsmästare genom att vinna med 5-4
Trodde själv inte att de ljusblå skulle slå BK30 men fotboll på gräsplan och futsal är olika saker. Väldigt roligt med denna seger...

Straffläggningen kan du se här:



Var till Stockholm igår för att besöka Stockholms filmfestival och passade på att äta frukost på Mc Donalds på Vasagatan innan. Kände inte igen tjejen som stod i kassan men hon kände igen mig och det var Moa Godesparr. Det är verkligen inte lätt att känna igen spelare som man följt på en plan i matchställ när man möter den utanför..

Bilden är tagen från Fotboll på riktigt Facebooksida...

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det är. Jag gick i skolan med två av dem i SM-guld laget 92 i gymnasiet och på öppet hus kom två i laget på besök och trots att jag dessutom träffat en av dem hemma hos min klasskompis kände jag inte igen dem.

    SvaraRadera