torsdag 26 mars 2015

Veckans GIF-lirare: Rebecka Nevala


Det var väldigt roligt att se laget till stora delar samlat i onsdags kväll och det gjorde att jag härdade ut i kylan och att gå hem var inte ett alternativ. Ska inte och se någon träningsmatch mot Bele-Barkarby på lördag så då utser vi veckans GIF-lirare nu. En som var roligt att återse var Izabell Rydell och när hon började att ta för sig så tänkte jag "Där har vi veckans lirare" och sen tänkte jag under resten av halvleken "Izabell, Izabell och Izabell". Det kändes som hon jabbade lite i titelmatchen men i andra halvlek så gick Rebecka Nevala tidigt på knock out med sin dubbelräddning och hon fortsatte att storspela, så då var det helt klart. Tänkte efter igår kväll när jag cyklade hem från stan och reflekterade att jag inte saknar någon av de tidigare ljusblå målvakterna. Vem behöver göra det när vi har Rebecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar